§ 16. Вправа 3. Створення проекту в середовищі Lazarus.
Завдання. Створити проект, після запуску якого у вікні Перша програма виводиться повідомлення Ура! Запрацювало!.
1. Сплануйте проект. Передбачте, який текст має з'являтись у рядку заголовка екранної форми, а який – у її робочій області. Намалюйте схему розміщення компонентів графічного інтерфейсу.
2. Виконайте дії підготовчого етапу розробки проекту. Створіть папку Перша програма.
3. Після запуску середовища Lazarus, збереження проекту та його компіляції перейдіть у вікно дизайнера форми.
4. У таблиці властивостей форми оберіть властивість Caption (Підпис), надайте значення цієї властивості – Перша програма.
5. На панелі компонентів Standart (Стандартна) оберіть інструмент Abc, за допомогою якого створюється напис на формі.
6. Клацніть у місці форми, де ви передбачаєте розмістити об'єкт напис.
7. У таблиці властивостей напису оберіть властивість Caption (Підпис), надайте значення цієї властивості – Ура! Запрацювало!. Перевірте, чи змінився напис Label1 на введений текст.
8. Змініть значення властивості Font (Шрифт) так, як на мал. 16.16.
9. Збережіть зміни у проекті. Запустіть його на виконання. Згорніть усі вікна середовища Lazarus. За потреби відлагодьте проект. Закрийте всі вікна.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/voU1TE
Немає коментарів:
Дописати коментар