9 клас. Практичні завдання з інформатики за підручником Н.В.Морзе 2017 року.
§ 18. Вправа 4. Швидкий пошук.
Завдання. У середовищі програмування Lazarus створіть проект Швидкий пошук для визначення, чи є вказане значення серед елементів лінійної таблиці з 10 цілих чисел.
1. У папці Навчальні проекти своєї структури папок створіть папку створіть Швидкий пошук.
2. Відкрийте середовище Lazarus і створіть новий проект. Розмістіть на електронній формі об'єкти самостійно надайте значення їхнім властивостям. Наприклад, як на малюнку 18.13.
3. Створіть процедуру опрацювання по дії Відповідь. У вікні редактора коду опишіть змінні, які будуть використовуватись у проекті: а – масив цілих чисел; х – шуканий елемент; і – номер елемента масиву; m – номер елемента, з якого здійснюють пошук; p –ліва межа пошуку; r – права межа пошуку; f – прапорець пошуку.
var і, m, х, р, r : integer;
а : array [1..10] of integer;
f : boolean;
4. У вікні редактора коду запишіть команди для визначення, чи є вказане значення серед елементів лінійної таблиці з 10 цілих чисел (мал. 18.14).
begin
x := StrToInt(Edit1.Text);
for i := 0 to 9 do
a[i+1] := StrToInt(StringGrid1.Cells[i+1,1]);
p := 1;
r := 10;
f := False;
while (p меншерівне r) and not f do
begin
m := (p + r) div 2;
if x більше a[m] then
p := m + 1
else if x менше a[m] then
r := m - 1
else f := True;
end;
if f then
Edit2.Text:='Число є в таблиці'
else Edit2.Text:='Числа немає в таблиці';
end;
5. Запустіть проект на виконання. Перевірте, чи відповідають умові завдання дії, пов'язані із об'єктами управління екранної форми. Якщо є помилки, виправте їх. Завершіть роботу із проектом і середовищем програмування, зберігши всі зміни.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/K3kLJi
Практична робота 7. Завдання 3 Табель. (Перегляд)
Немає коментарів:
Дописати коментар