§ 18. Вправа 4. Швидкий пошук.

9 клас. Практичні завдання з інформатики за підручником Н.В.Морзе 2017 року. § 18. Вправа 4. Швидкий пошук. Завдання. У середовищі програмування Lazarus створіть проект Швидкий пошук для визначення, чи є вказане значення серед елементів лінійної таблиці з 10 цілих чисел. 1. У папці Навчальні проекти своєї структури папок створіть папку створіть Швидкий пошук. 2. Відкрийте середовище Lazarus і створіть новий проект. Розмістіть на електронній формі об'єкти самостійно надайте значення їхнім властивостям. Наприклад, як на малюнку 18.13. 3. Створіть процедуру опрацювання по дії Відповідь. У вікні редактора коду опишіть змінні, які будуть використовуватись у проекті: а – масив цілих чисел; х – шуканий елемент; і – номер елемента масиву; m – номер елемента, з якого здійснюють пошук; p –ліва межа пошуку; r – права межа пошуку; f – прапорець пошуку. var і, m, х, р, r : integer; а : array [1..10] of integer; f : boolean; 4. У вікні редактора коду запишіть команди для визначення, чи є вказане значення серед елементів лінійної таблиці з 10 цілих чисел (мал. 18.14). begin x := StrToInt(Edit1.Text); for i := 0 to 9 do a[i+1] := StrToInt(StringGrid1.Cells[i+1,1]); p := 1; r := 10; f := False; while (p меншерівне r) and not f do begin m := (p + r) div 2; if x більше a[m] then p := m + 1 else if x менше a[m] then r := m - 1 else f := True; end; if f then Edit2.Text:='Число є в таблиці' else Edit2.Text:='Числа немає в таблиці'; end; 5. Запустіть проект на виконання. Перевірте, чи відповідають умові завдання дії, пов'язані із об'єктами управління екранної форми. Якщо є помилки, виправте їх. Завершіть роботу із проектом і середовищем програмування, зберігши всі зміни. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/K3kLJi




Практична робота 7. Завдання 3 Табель. (Перегляд)

Немає коментарів:

Дописати коментар